Followers

nuffnang

Tuesday, January 22, 2008

Cuci Otak??

Dah lama tak 'cuci otak'. emmm..... 'Cuci Otak'?
istilah tu mungkin hanya aku sorang je yang tahu (mungkin??)
kenapa yea tiba-tiba je terasa nak cuci otak ni? aku rasa mungkin sebab badan aku terlalu penat sangat kot..dan mungkin jugak sebab otak aku pun dah letih berfikir...
biase la..sedangkan mesin pun kena servis..ini kan pulak kita ..manusia yang ada hati dan perasaan..kadang-kala kena juga rehatkan minda..letak ketepi benda2 yang serabutkan otak kita..siapa lagi yang nak jaga kita kalau bukan diri kita sendiri..? kan?

selalunya kalau aku nak cuci otak, apa yang aku buat ekk?
antaranya:
  • mandi puas2.........dan........tidur
  • karaoke sorang2..
  • keluar tengok wayang..(mmm citer alien vs predator pun mcm best ni)
  • window shopping..masa tu xfikir dah benda lain..hehe...
  • makan-makan.. tu pun kalau berselera..mesti berselera lah..

tu je kot..yang terfikir buat masa ni..teringin sgt nk buat semua tu..tp boleh ke? ada teman ke?

No comments: