Followers

nuffnang

Wednesday, January 9, 2008

Mainan Anis

Koleksi aksesori-aksesori rambut. Maklum la, anak perempuan..mesti nak cantik sentiasa. Banyak lagi tp mama lupa la letak kat mana..kat umah mak tok kot...

Ni plak 'bouncer' Anis.. mama beli masa Anis usia 2 bulan. Tp dia nak pakai sat je..gayat kot..hehe..masuk stor lagi...heeeeeeee


haaaaa..ni antara barang mainan Anis. Ada tu yang baru beli je dah rosak..(ganas betul anak mama ni) Dalam banyak-banyak ni..Anis paling suka main gendang dan masak-masak.


Ni plak 'walker' Anis. Masa belum boleh jalan dulu, ni la kereta dia klu nak bergerak dalam rumah.


Ni yang paling latest..motor..hehe..Teh yang hadiahkan gara-gara berebut basikal masa pergi beraya rumah tok sepupu dia..(padahal masa tu jalan pun tak reti lagi tu)hehehe
p/s: tiada dalam gambar..katil anis(xpernah guna pun..membazir je), buai, stroller (akan upload kelak)

1 comment:

Intan Rosnitta said...

masih elok lagi mainan2 anis...leh re-cycle adik anis soon. kekekek...