Followers

nuffnang

Wednesday, February 27, 2008

nak toys jgk...

semenjak dua menjak ni..mama slalu jengah blog-blog resipi pakar2 masakan kita ni...mcm Chef Diva, Celebrity Chef, Princessharyati, LG, Yummylicious,Kak Ummi, Cik Mat Gebu ..eh..ramai lagi la..(sori klu xtersebut) tertarik tul tgk resipi yang mcm2 aneka rasa, bau dan yg penting..simple dan sedapppppp...

dari malas masak terus jd semangat nak cuba...hehe..kan Intan?

Gulai @ resipi goreng2 tu xde hal punyer..boleh cuba anytime je..tp mcm kek,muffin atau yang kena pakai oven tu yg frust skit tu..bkn pe..oven mama dah lama rosak.. Mixer pun xde. Nampaknyer kena beli ni..Oven pun kena baiki ni...Abahhhhh..baiki la utk mama....hikhik...

2 comments:

lemongrass said...

hi ayu, malu woi kata kita pakar masak,hehehe...tak sama langsung taraf dgn yg lain2 tu.Tq anyway for the gelaran, kembang sekejap,hehe

iu @ wid.ayu said...

ehehe.kalau rajin p jejalan umah rajin masak ..nt teruja nk memasak.. sy pun bru nk stat msk besh2.. abislah bil letrik naik tiap hari masak..sib baik che abe tak kesah... eheheheee...