Followers

nuffnang

Tuesday, March 11, 2008

BBQ kat umah Tok Mek



kak Fati & Kak Aisyah a.k.a ADIK KAK tekun membakar ayam + ikan BBQ



gambar ikan siakap lupa nak snap..sedar2 je dah tinggal tulang dan daun pisang jekk..

balik mengundi baru2 ni sempat lagi kami bt mini BBQ..saja..dah lama nak mkn ikan bakar yang Kak Long buat so terus jadikk bt mini BBQ.
Menu kami ayam, ikan cencaru, ikan siakap, sup sayur,kerabu ayam dan puding sagu...(yang mama ambik reispi dari princessharyati tu..)

puding sagu tu habis awai lagi..ptg tu buka2 peti tinggal semangkuk je..bila masa dia orang makan ntah..hehe..leh buat lagi ni..Anis pun makan..

mlm sesi bakar ikan dan ayam..mula2 Fati dan Adik kak yang bakar..pastu mama anis tolong sambung dengan abah dan adik ajit..hehe

p/s: gambar nanti mama letak..kamera ni plak kdg2 boleh ambik gambar..kadang2 blur terus..

2 comments:

iu @ wid.ayu said...

akak..sedapnye sume makanan.. nak tanya.. ape nama menu yang kedua lepas ayam bakar tu.. tu masak hati ke??.. nak tanya resipi..ehehe

my little family said...

ye betulllllllllll..10 markah.. kehkeh..masak ati apa ntah nama dia.. resipi? nanti mama anis masukkan yek..sedap tau..