Followers

nuffnang

Saturday, April 12, 2008

elo...

salam semua..2 hari tak buka blog windu tul. tp ari ni pun (mama Anis) M.A tak boleh nak taip lama2..Sakit kepala tak hilang lagi. Klu nk kira banyak benda nk story dan upload kat dlm blog ni tp sbb keadaan tak mengizinkan, esok MA akan update. lagipun usb kabel kamera tertinggal kat umah mak, sbb kelmarin balik sana..so semua pic yang dah snap xdpt di update.

to Intan, waahhhh...sakan yea hias pic dlm ur blog.. tunggu aku lak hias pic2 dlm blog aku.. kau nak tgk pic kawin aku kan? memandangkan aku xberjaya pow bos aku (nk pinjam scanner bwk balik) so esk aku nk paksa dia transfer scanner ke pc aku lak..kehkeh..tu pun klu sempat sbb esk aku halfday.. ptg bwk Anis p klinik. LAst appoinment dia..kena cucuk la dia esk..

ok la, dah maghrib..time to solat..babai...

No comments: