Followers

nuffnang

Wednesday, April 16, 2008

serawa durian dan ubi kayu

sedap tau..actually mama anis tak tau plak yang durian leh makan ngn ubi kayu..hmm..nampak sangat la jakun yek..hahaha.. ni mama kantin yang bagi..mama x buat pun...tapi dah mintak resipi dia..hahaha.......pstttt..tapi bt masa ni.durian masih mahai lagi la..rm6 sekilo... tp bg ibu2 yang teringin tu..apa la sangat klu setakat rm6 tu kan?...

2 comments:

echah_syed said...

sedapnyer lame tak mkn ubi kayu :)

bole ekk??combi pun jakun gak :p

kat sini durian mahal mcm emas..sekilo rm10-rm20 :)

beli gak sbb nak buat serawa cam gitu..tapi bubuh dlm bubur kacang hijau..

tantek pic tau.. ** thumbs up **

my little family said...

try la akak bt..ala tp klu serawa durian je pun sedap tau..mkn lak ngn pulut..meleleh..

pic tu elok sbb pakai kamera baru..hubby beli sbb kamera dulu dah bt hal....