Followers

nuffnang

Monday, May 5, 2008

Cuba teka?

Cuba teka apa yang Anis pakai tu? Fesyen apa lak kali ni.. Ni semua dia yang buat sendiri semalam. Dia p selongkar drawer dalam bilik, jumpa 'benda alah' tu pastu sarung kat badan dia..then jalan2 mcm xde apa2 je kat dlm bilik tu.kakakaka..terkezutt gak masa mula2 tgk tu.. Anis-Anis..mcm2.. nak jadi pereka fesyen lak ke?
bila suh posing, siap sebut "cheese" lagi tuh..hahahaha.... Jeane Tarzan alaf baru.. :-)

10 comments:

Jie said...

anak2 pompuan mmg mcm ni... beg tangan tu jgn cerita lah...semua dia selongkar..bedak kompek tu..dia je yg selalu jatuhkan..hehehe

my little family said...

hehehe: yup betul tu..pantang tgk beg terbuka je lajuuu je dia.
tp Jie tau dak apa yg Anis pakai tu_kaler biru gelap tu? :-)

Intan Rosnitta said...

hahaha x senonoh si anis ni! sapa punya yg dipakai nya...huhu :P

my little family said...

intan: xkan aku punya? mana ada renda2 kan? kakakakaka

Dewa said...

minat superman jgak mek anih nie
pate jupo sluar kecik

my little family said...

dewa: tu mujo dio pakai kat bade..seblm ni..dio pakai wak kupiah, pahtu semaye..kehkeh..Shapik guano? Mace ANis gok ko?
hehhehe

Dewa said...

OOO
SYFIQ TOK BUAT LG GITU
TP KALU JUPO KUPIOH DIO PAKA
DULU XLEH ADO BENDO ATAH PALO NIE
BUI PAKA TOPI PONG TOKSE
LONI SEMUO PAKA DOH
TIME PAKA PIOH TU SRUPO BUDOK PANGANG MITOK SEDEKOH.. WAWAWA

my little family said...

dewa: kakakaka...lamo xkelih dio..Mek ANis loni kecek byk la..sakit perut dgr..pahtu nyanyi semuo lagu..lagu Aizat pun reti tu..nge Teh khijo dok baloh jah.. :-)nak baloh nge dio mai la sp..bekeng tuh

Dewa said...

InsyaAllah
aku ado rezeki lebih skit bulan dpn leh gi sp
nk gi ngosek mek anih
dio nnakut skit nge palo botox nie
hahaha

my little family said...

Dewa: mai2..kito g mandi kat Carnivall atau main bowling.. Anis loni takut ko Mat KAcau..dlm Astro ceria tu..hehehe