Followers

nuffnang

Thursday, July 17, 2008

Sourvenir Dari Australia

little koala, pelapik mug dan key chain(merah)
amacam? sama cute tak? hehe

Semalam kami terima buah tangan dari Australia... Soft toy little koala , pelapik mug dan keychain. TQ very much ye LG. Gelak si ANis bila mama laga2 kan hidung dia ngan hidung koala tu..'teli' (geli) dia kata..hahaha..pastu taruk koala tu dlm baju dia..bt2 preknen la konon..hahaha.. Skali lagi mama nak ucap tima kacih bt LG yea..klu nak harap kami ke Australia tu..xtau la bila akan sampai..(dapat koala + benda2 ni pun jadikk la..)
dlm M'sia pun x abis pusing lagi nih..

pssst: LG..abah dia sibuk dok tanya kat dia xde gak ka? hahaha

2 comments:

lemongrass said...

Hi Mama Anis,
Koala tu bnyk bulu tu yg Anis geli ye, so cute! Utk Abah Anis, next time lah ye ;-)

my little family said...

LG: gurau je la..abah dia tu mgalahkan bdk2..hehehe anyway..thanks again..