Followers

nuffnang

Wednesday, August 13, 2008

Anis nyanyi lagu besday

ni besday dia tahun lepas..masa tu ANis demam so..xmeriah sgt la..dia pun x reti apa2 lagi..tgk kek pun pelik..benda ape la ada lampu nih..hahaha

semalam masa ambik Anis dari umah pengasuh dia, dalam kheta dia dok nyanyi lagu hepi besday.. mula-mula tu 'hepi besday to you' pastu jadi "hepi besday Anis..hepi besday Anis"..
wah..mcm tau-tau je besday dia hujung bulan ni. praktis nyanyi dulu kot.. xpun saja nak remind Mama + Abah dia kot2 lupa.. Don't worry sayang..MA xkan lupa tu.... hehe

pastu klu dia tgk gambar kek plak, mesti bgtau epi besday to you...

smlm sebelum tidur MA sembang2 ngan ANis..dia nk belon byk2 ngan fuh2..(tiup kek)..hahaha.. ur wish is my command ..my dear..

2 comments:

Mommy Lily said...

yeyy besday anis dah dekat yee...seronok kan bila anak dah pandai nk selebrate besday...:-)

my little family said...

mommy: tu la..MA dia pening dok pikir nk bt apa nanti, menu, bj dia, etc..hehe