Followers

nuffnang

Wednesday, August 13, 2008

Anis oh Anis


semenjak dua menjak ni MA perasan ANis cukup mudah merajuk ngn Abah dia.. klu kena marah sket terus kecik ati..dok jauh2..kadang2 dia panggil "Te teh" dia nk turun tido kat bilik "Te teh". Kesian plak Ma tgk. dah pandai merajuk anak mama ni. sejak kebelakangan ni Abah bz sikit jadi kadang2 tak perasan hampir terabai si kecik cayang ni.

Kadang2 MA terpikir jugak , mcmana la agaknya klu Anis ada adik baru nanti? emmm..nampak gayanya kena KIV dulu la abah yea? haha..

2 comments:

Suzi said...

salam...
anis tu nak perhatian kot...atau tanda2 dia nak meningkat umur...
tapi bagus juga kalau dia ada adik....ada kawan nak main...so takdelah dia bergantung sepenuhnya pada perhatian mama dan papa dia.

my little family said...

suzi: plak dah..ye ke? hehe