Followers

nuffnang

Monday, August 4, 2008

lasagna

rabu-sabtu MA balik kg jadi umah ni sunyi sket. ingatkan sempat la update dari sana tp ke'bz' an bt MA xsempat nk blogging pun. Tp balik kali ni makan tetap best.. nak tau apa yg MA mkn?
Sup kaki lembu, pulut derian, nasi kerabu dan laksa Kelantan. kiranya banyak lagi yg xdapat makan tp yg ni pun sampai pening2 MA rs..hehe.. tp MA xambik pun gambar nak tunjuk...hehe

Lasagna tu yg MA bt minggu lepas.. letak apa yg ada dlm peti ais je. tp kurang white sos la.. xpe lain kali kita try lagi..hehe

4 comments:

Suzi said...

Salam..
bestnya makan durian...M'sia tengah musim buah kan? Dan 2 thn tak makan buah durian + buah tempatan yg lain tu....uwaaaa

my little family said...

Suzi..bila nk balik M'sia? nanti dah balik leh mkn puas2 tau..hehe

~qudwah_mardihah~ said...

wahhhh..sidapnyer...nak sikit leh tak? meh lah bagi kat Dihah.....

my little family said...

Dihah..sihat ke? ala..segannya MA nk kasi try sbb ni br pestime buat so byk lagi kn baiki nih..hehe