Followers

nuffnang

Tuesday, September 23, 2008

Tag lagi...hehehe dr Sasha



Sasha..MA pilih gelang ni..tantek..sakan la beraya tahun nih..hehehe

1. Berapa pasang baju raya anda taun ni dan kaler apekah?
hahaha...yg ni mmg syok nak jawab. mengalahkan budak2 MA tahun ni... Bj raya ekk? bukan 2, bukan 3 tapi tu dia..5 lai.. gila tul...kalah artis tuh... hubby bila tgk terkejut dia...hahahaha..
bukan pe, sebenarnya tu baju utk pakai keja sekali..ms jahit aritu..simpan utk pakai time raya terus la....( ceh..ayat2 cover tu....takut hubby pengsan..) kaler dia? biru -2 kuning, maroon, satu lagi campur2... jgn jeles Intan yea.. err..kasut xnak tau ka? kakakakaka

2. Apakah makanan raya tradisional kegemaran anda?
Nasi beriani, ketupat manis,nasi dagang, satay

3. Apakah biskut raya kegemaran anda?
biskut makmur dan biskut dam...biskut coklat chip pun suke...

4. Bape banyak duit raya anda dapat n spend untuk bagi kat bebudak?
xbanyak la..tgk budget. xsampai RM1000 la..dan xkurang dari RM50.00..
Ingat Pak Lah nk kasi 2 bulan gaji...(ngada2 tul) sbb sket je..
so sket je la kasi..niii..dah berabis kat bj raya dah..abih camno?
kakakaka...sori la anak2 sedara ku...tahun ni raya MA kasi gula2 je la..leh? lariiiiiiiiiiiii

5. Apakah aktiviti malam raya korang?
ni lagi syok nk citer.. klu orang lain sibuk kat dapur..MA punyer aktiviti lak lagi sempoi. MA dok pasang pelita kat luar ngn Anak buah, pastu main bunga api (err..balai polis sebelah umah je yea.. tuan-tuan) pastu mngemas..bab masak2 memasak..kakak2 ku yg ramai tu ada.. hahahaha

Tag raya ni ditujukan pada orang2 yang nak menyambut raya seperti yang di bawah ni:

1. Alif K.Berang
2. intan rosnitta
3. Mcta
4. Eiba
5.Yan

nak tau jgk apa aktiviti u all..kehkeh..

2 comments:

Sasha said...

haha... ha..ha...kelakor la MA ni... betul ke dah ada anak?.. perangai x mcm mak budak pun...
byk betul baju raya!!... tu belum citer pasal beg & kasut lg... msti bnyk jgak... nak padankan ngan baju2 tuh...

my little family said...

sasha: ish2...betui la. Anis tu la satu2nya permata hati..hehe
perangai tu sejak azali lagi dah mcm tu kot..hehe..kasut ekk? lebih dr satu gak..kakaka..(ganti kasut yg dah nk tercabut tali tu( alasan lagi...hikhik)
handbag? klu nk beli ni mesti sembunyik2 dr hubby, bkn pe..takut dia pengsan 2x..kakaka