Followers

nuffnang

Thursday, October 23, 2008

spagetti

menu semalam..spagetti . Guna je apa yang ada dlm peti ais.. (ayam, daging cincang, daging burger, carrot, cili) klu ada tomato dan cendawan lagi sedap nih..hehe.. apa2 pun tetap licin... :-)

3 comments:

tajamkannuraniku said...

Salam perkenalan..hemm..nampak sedap dan menarik..syabas..saya setuju sebab 2 yang saya selalu lakukan bila dah x sempat ke pasar..masak apa yang ada dan gunakan kreativiti yang almusaww ir kurniakan kepada kita..moga terus kreatif..

reena said...

ekeke...kite pon sama sis...yang penting sedap...

kite rase lagik besh buat sendiri dari mkn yg dkt pizza hut atau kenny rogers...tol tak sis??

my little family said...

tajamkannuraniku: TQ...tu la, klu nak kena ikut sebijik2 resipi..sapai bila la br dapat mkn kan? hehe


reena: yup, betui tu sis..yg kita masak sdri akan lbh memberi kepuasan kan? hehe