Followers

nuffnang

Thursday, March 26, 2009

Selamat Hari Jadi Syg / Abah

26 Mac 2009

Istimewa Buat Suami Tersayang..
Selamat Menyambut Ulang Tahun yg ke ..
We love u always..
tepat kul 12am semalam MA dan ANis pakat2 nyanyi lagu Hepi Besday kat Abah.
Anis siap peluk MA & Abah (mcm yg dia biasa bt tu..) pastu jerit yeaaaaa.....
nasib baik dia tak mintak kek utk tiup lilin..klu tak parah..mana nak cari kedai kek tgh2 malam ni..
Bt Syg/Abah : Sori la yea.. adiah xsempat nk bagi lagi..hikhik.. Abah nak apa ekk? :-p

p/s: atas ni gambar masa celebrate besday Abah pada tahun 2007.
masa tu ANis tgh tomey2 ngan rambut kerinting dia dan suka jelir lidah. hehe..
tak pandai lagi nak tiup lilin, tp kali ni..pantang tgk kek..mesti dia yg no 1 nak tiup lilin..siap nyanyi lagu Happy Birthday Anis...(semua besday Anis hehe..)

6 comments:

KV said...

hepi besday to cik abe MA. Moga memperolehi segala yg dihajati.

Suzi said...

happy b'day utk ur hubby , ayu...moga hidup ceria selalu buat kalian sekeluarga.

my little family said...

KV + Suzi: tenkiu byk2..Aminnn.. :-)

CikMin said...

Hapi belated besday tuk asben MA...bg adiah apa ni MA?..hehehe...

echah_syed said...

semoga dipermudahkan semua urusan didunia & akhirat.amin :)

emcem oooo abe mu..hiks :D

my little family said...

CikMin: ala..yg kecik2 je...yg wangi2 tu,...kehkeh

kak combiiiiii..dia dah perasannnnn dah..muahahaha...... kembang semangkuk.. :-P