Followers

nuffnang

Wednesday, May 13, 2009

Anis & Teh Mimie

Rindu la kat mek kecik sorang ni. Yang mulut pot-pet, pot-pet ni.. :-)

5 comments:

genny da bomb said...

dia gi mana kak?balik kelate lagi ka?

kirana said...

adui kak byk nya stori sy tak qada baca lagik..akak dah buat keduri doa slamat ek..huhu ketinggalan sungguh

my little family said...

Genny: Sabtu lepas dia balik umah tok dia, kelmarin baru balik. tu pun puas abah dia pujuk..hehe

Ana: ye ke? akak rs mcm xde benda nk story ni, asyik dok tayang pics je..kekeke

csue said...

gamba teh lbh besa dr gamba mek anis... hehehe... telebih enterprem... hahaha...

my little family said...

CSUE: tu la pasal..kehkeh...klu ambik nge hp dio gak meme lebih ko dio la..haahaa