Followers

nuffnang

Tuesday, July 21, 2009

Isnin 20 Julai - balik SP

Anis dgn aksi terbaru- jelir lidah..huhu
mcm2 peel dia nih.. :-)

Bangun pagi Isnin tu sakit2 abis badan dan tapak kaki. Mungkin sbb sakan dok main air kot.. rasa malas tul nak packing utk balik SP. Anis pulak x mau balik sbb x puas lagi nak main dengan sepupu2 dia. Bila MA tanya suka tak p pantai semalam? dia jawab "suka la.., best main ayaqqq"
nak p lagi tu..hehe.. nanti lain kali kita balik Kelantan kita p lagi ekk sayang? :-)

Kami bertolak balik pun mcm aritu jgk..kul 11 lebih. Tp kali ni berhenti kat 2,3 tempat jgk. Bukit Bunga utk beli keropok & beras. Klu singgah bukit Bunga ni kompom rambang mata tgk teddy bear yg mcm2.. terbaru patung Upin Ipin. Nasib baik Anis tido time tu, klu takk..sah kena beli..

Pastu singgah minum + tukar pampers Anis kat Puncak Titiwangsa. 6 lebih baru kami sampai . Letih la... mlm kami makan meggi je.... Pagi tadi pun masih rs sakit2 badan . huhu

p/s: balik kali ni xsempat jgk mkn nasi kerabu dan beli kulat sisir. Nk kena ambik cuti lama sket klu mcm ni...tp mslahnya cuti pun dah xbanyak tinggal..huhu

4 comments:

kirana said...

mcm cameron lak suasana gmabar tu

ummi afifah said...

salam mama anis.. masih bercuti ke??

my little family said...

Ana: rugi klu x berenti ambik gambar.. dah la sejuk tau.. :-)

Ummi: tak, MA dah start keja dah.. klu ikutkan hati mmg nk sambung cuti lagi ni..hehehe

genny da bomb said...

amboi sakan no bergambo..hehehe..muka kak ayu ni cam kak ipaq saya la..tp saya tadak gambo dia nk tunjuk..bila saya tanya hafiz dia kata ada iras2 gak aa..hihihi