Followers

nuffnang

Thursday, July 30, 2009

Dah genap 2 bulan..

emm..pejam celik pejam celik, dah genap 2 bulan kami berpindah ke sini. cepatnya...
tak byk sangat perubahan sejak kami pindah cuma

  • sempat buat pagar batu je. Tu pun x siap lagi sbb pakcik sebelah rumah yg kami share bt pagar ni jatuh sakit. Yang sedihnya, dia tiba2 jadi pelupa..sampai kami ni pun dia tak kenai. Dia hanya ingat peristiwa2 masa dia mula2 kawin dulu je. Jadi keja2 plaster simen pagar tu kn KIV sat. nampak tak cantik sket la umah kami ni..
  • sekarang pun tgh mula kumpul2 pokok2 bunga utk letak kat depan rumah ni. Plannya kat luar tu nak tanam pokok bunga kembang 10 tp balik kelmarin makcik sebelah rumah dah taman serai la pulaks. adoi..x cantik la mata memandang. huhu..
klu ikutkan banyak benda yang kami nk bt ni tp tgk budget la dulu,
  • pagar depan tu, nak kena cat balik tu sbb ada kesan mcm karat sket.~ ada cadangan nk cat kaler ape ekk?
  • bunga2 nk kena beli tu. sekarang ni baru ada 2 pohon jek. satgi nk mintak ngan tukang kebun sekolah..kot2 dia nk trim pokok dia..leh MA ambik..
  • MA plan nk beli tempayan bt tadah air tu nk ganti baldi tu.hikhik..unik sket..
  • nak beli bunga gantung..cantik tau klu gantung kat tiang tu..
p/s: nanti MA letak gambar rumah cikgu yg kat depan rumah MA ni. Bujang lagi tp pandai tul hias rumah..mcm2 poko dia tanam. minggu ni xtau apa lagi yg dia nk buat :-)
untung sapa jadi bini dia kelak.. hikhik..

2 comments:

kirana said...

hiks..dok usha bujang mana pulakkkk tu

letak la gambar kak ayu..sng nk imagine sket

my little family said...

Ana: ok..ptg td lupa nak snap sbb kalut dok ubah pokok ke dlm pasu....esok pagi2 akak try ambik..ptg td ntah apa pulak la dia baiki sbb akak tgk ada bangla kat umah dia...hahaha..