Followers

nuffnang

Wednesday, July 15, 2009

Terubuk Bakar

ihsan dr internet..

Apa kes pulak tiba2 entry MA kali ni tentang makanan ek... Tau la posa kan? hehehe
tiba2 je terasa nk tulis pasal ikan terubuk bakar. tadi masa tengah dok filling surat tiba2 teringat kat ikan terubuk bakar. Biasanya cukup popular masa bulan puasa. Mungkin sebab MA posa hari ni jadi terasa nak makan ikan terubuk pulak. Walau pun banyak tulang & tak sesuai untuk budak2 makan tp rsnya yg lemak2 tu yg xleh tahan tu.. ish..nampaknya nk kena cari ikan terubuk la... hehe..


4 comments:

shiemz said...

sedapnyer nampak terubuk nie.. shiem pun ngah pose nie... terliur gak nieh...ops....makruh nanti.. hehe

my little family said...

shiemz: hehe..bila posa mcm2 rs nk mkn kan? apa kata nanti kita pakat p beli terubuk ni? hehe

echah_syed said...

pandai & rajin hang no.. :)

terliuQ sungguh! :p

my little family said...

kak combi: tu gambar ambik kat tenet la... MA xdan lagi nak buat..lum p survey kat pasar lagi ikan tu ada ke tak.. skrg ikan mahal & payah nk dapat kat sini tau..