Followers

nuffnang

Tuesday, August 25, 2009

Berbuka..sedapnyaaaaa

kali ni terlewat nak tayang lauk pauk berbuka. Bersahur dah 2 hari MA mkn daging goreng, sup sayur, ikan terubuk masih goreng. xde masa nk snap sbb masa itu emas time2 sahur nih.. hehe

Saja nak kasi korang terliur time2 nih..hahaha...
Ni ms berkumpul ramai2 tu.. sambil celebrate besday Dik Wa... Makan free, apa lagi..suke aje la.. lauk plak mcm2.. dari ayam bakar, ikan bakar, sosej, udang bakar, pastu bihun, nasi goreng kerabu, kerabu , sayur keladi, macaroni bakar, dadih, kek aiskrim, err mcm2 lah.. korang tgk sendiri la ekk.. hasil sumbangan adik beradik/ ipar duai che Za.. hehe

ayoh cik , tokey ayam, ikan bakar..hehe
Iris dlm dukungan Teh...
ayam bakar...walla...
bihun goreng ayoh cik mmg mebeles...
tu dia, mcm2 ada..
goreng pisang pun ada..sedapp
kerabu
nasi goreng kerabu
dadih, macaroni bakar che sue, yg ni x ingat nama la..hehe
..kek aiskrim..
Sesi tiup lilin. nak boleh makan ni jenuh kami tunggu.. 4,5x cucuh lilin tu sbb Anis, Syafik xpuas nak tiup. sampai kami confuse, ni besday sapa sebenarnya ekk?
30/8 ni plak besday Anis tp che sue & Teh balik kg time tu..kn postpone pa....
at last....

5 comments:

Acacia said...

nyesal lak tak gi kedoh... nok jerit ni... sedap tgk mknan... syok la weh tgk ramai2.. ni hok x puah hati nih.. hahaha..

Lee D'Langkawi said...

Bestnyo. Mek pon ade jugok. bilo mai kedoh. Tok sir mai Langkawi ke. Dekat doh tu.

Lee D'Langkawi said...

Hepi besday Wawa..

kirana said...

enakkkkkkkk sema makanan tu

nasi grg kerabu
kerabu jantung pisang...phewwwwwwww

my little family said...

Acacia: jenih BB jgk..nyesal..BB pun ore puah ajok aritu xse mai pahtu nyesal..huhu

Abe Lee: yup, alang2 balik bwk mai la..nk tgk umah ayu skali..hehe

Ana: tu semua makanan kedah tu..terliur ka? hehehe