Followers

nuffnang

Friday, October 30, 2009

kasut baru abah...

dah lama ABAH ANIS mencari2 kasut yg sesuai untuk pakai ms naik motor. Bukan xde yg berkenan tp bila jumpa yg berkenan, harga pulak tak berkenan..haha

baru-baru ni masa kami terjah TESCO yg baru buka tu..ABAH ANiS terpandang kasut yg dia dah lama usha tu.. kebetulan ada sales pulak. so apa lagi..singgah la kami ke situ.


tgh dok try padan ke tak..
yg kaler pink tu kasut Anis..dia pun sibok la dok try kasut jgk tp bukan kasut size dia tp size ABAH dia..kekeke...
siap main rebut-rebut lagi bapak ngan anak..

Nasib baik la ada jgk size yg abah mintak tu. tu pun tinggal sepasang je..ada mamat yg tgh try sekali ngn dia tak padan.. akhirnya..dapat jugak ABAH ANIS kasut idamannya... makin emcem ABAH Anis naik motor nanti.. hehe..

2 comments:

ummi afifah said...

mane kasut baru anis lak? hee..hee

my little family said...

kasut anis dah banyak..semua kaler dia ada..hehe