Followers

nuffnang

Thursday, November 12, 2009

Lan & Deena ~ 6 November 2009

Selamat Pengantin Baru
::
Ruslan & Deena
::

~ Pelamin Cinta Abadi ~
Rombongan pengantin lelaki bersiap ke rumah pengantin perempuan dengan menaiki
3 biji lif. :-) (ni ayat che Ngoh)

Pengantin lelaki ~ My Beloved Brother
Tenang dlm debaran..
Pengantin perempuan ~ Lovely & sweety Deena
Our Beloved Mum
~ dapat menantu lagi, menantu perempuan terakhir...tahun depan timang cucu pulak..hehe
Majlis berlangsung, dengar ceramah, nasihat dan penerangan dari Tok Kadi yg serba boleh.

Tok Kadi: "Ruslan, nak kawin ke tak? kena cakap kuat2 bg semua orang dengar tau.. "
Pengantin lelaki : "Nak.." (perlahan jekkk...ketaq bebbbb..)
Tok KAdi : "kena cakap kuat2 la.. semua orang tak dengar ni.. klu tak nak, saya nak.."

hahaha..kami semua ketawa...

Pengantin lelaki : NAKKK... (dengan penuh semangat...hahaha)


Tok KAdi : "Nak lafaz terima nikah ni ada banyak cara..
cara Johor, Kelantan, KL.
cara mudah pun ada. Nak tau cara mudah, Ruslan?

Pengantin: Angguk
Tok Kadi : "Cara mudahnya ...bila habis saya kata "Aku Nikah akan dikau....... ,
Ruslan cuma perlu jawab " Oraitttttttttttt".


hahahaha..sakit perut kami gelakkkk

Amin....dengan sekali lafaz je...hebat tu..mcm cik Own jgk.. :-)
suka tgk gambar ni..cantik dan simbolik

Tu dia, cameraman2 yg bertungkus lumus snap saat2 yg berharga.. mcm2 gaya depa ni..haha
suasana di majlis akad nikah..
saat yang paling touching..ketika Deena membaca lafaz taklik. (betul ka..confuse)
suasana jadi sunyi sepi..
semua menangis termasuk MA.. :-(
"hanya yang mengetahui akan mengerti"

Ciuman dari sang suami....

pohon restu dari ayahbonda dan keluarga..
apa lagi, makan2 la..dah lapar semua pun..

Pengantin perempuan selepas majlis selesai...ceria.. :-)

Doa buat Pasangan pengantin...

"Semoga kebahagiaan berpanjangan...
dan dimurahkan rezeki sentiasa"


jangan lupa kenduri di Kelantan 17/12/2009 nanti..


2 comments:

genny da bomb said...

ingatkan akak ng laki akak naik pelamin lagi skali..dah macam pengantin jugak hihihi

my little family said...

Genny, ada sorg tu kata ingat laki akak pengantin lelaki..hahaha..nk mampos..? ni pengantin pmpn ada kat sebelah ni.... :-p