Followers

nuffnang

Sunday, November 1, 2009

selamat pengantin baru MAS & hubby

Lepas exam kelmarin kami ke kenduri MAS, officemate abah ANis. Anis tak ikut sbb ngantuk jadi tidur kat umah mak tok je la. Sedap makan gulai kampung dan laksa kedah..hehehe..nak tambah laksa segan sbb MA makan kat meja lelaki , berdua ngn hubby..hehe.. muka dah bulat tak sedar diri nk makan bertambah lagi tu..hehe..

ingat nak masuk ambik gambar pengantin kat dalam rumah tp tak sempat masuk pengantin dah kuar untuk sesi outdoor. Jadi kami bergambar la kat depan pintu jek..xkisah la, janji dapat ambik gambar ngn pengantin. Masa p rumah member abah last week tak ambik gambar sbb segan..kami dah sampai lewat..huhu..

tema hijau, sama ngn MA masa kawin kat Kelantan dulu2.. tp kami hijau cream..mana ekk gambar..gatai nak letak jgk la.hahaha :-p

kepada MAS & pasangan,
SELAMAT PENGANTIN BARU dari kami bertiga

4 comments:

genny da bomb said...

waaaa dah bground lain dah blog akak ni..ajar sket cemana nk letak kat belakang tu hehehe..

my little family said...

genny, mimpi ka apa ni? rsnya dah lama akak tukar bground nih..hehehe

my little family said...

genny klik je kat cutest blog kat atas belah kiri. ikut arahan dia je..

reena said...

eh...eh... ijo kaler baju pengantin tuh sm dgn baju kawen kite la... hihi