Followers

nuffnang

Wednesday, January 13, 2010

Bihun Hong Kong

menu utk dinner kelmarin. Balik keja , lepas siram bunga & sapu kat depan umah tu sket..rasa penat & ngantuk sangat. sebab tak mau biasa kan diri minum kopi jadi rehat la jap. kali ni abah pulak layan ANis main basikal kat luar rumah ngan kawan-kawan dia.. dah ramai kawan skrg ANis ni tau..

Sambil2 baring tu otak dok pikir nk masak apa utk makan mlm ..something yg healty , simple dan cepat.. jadi buat je bihun Hong Kong ni.... 1 pinggan besar leh share kami 3 beranak.. sbb mmg banyak pun.. :-)


saja bt kuah banyak..sampai tak nampak bihun tu.. :-p

bihun tu goreng mcm grg murtabak meggi.
pukul telur, sedikit lada sulah, daun sup/bwg dan letak bihun yg dah dicelur. :-)

3 comments:

Mira Zaini™ said...

yummy2...

reena said...

kite plak suke mkn kue teow hong kong....atoiii laponye kite tgk...

my little family said...

mira: lapar pulak kan? huhu
reena: ok gak tu..leh try nanti.. :-)