Followers

nuffnang

Sunday, February 21, 2010

letih...tp puasss

hari ni dah ari ahad pun.. hari ni jugak MA baru masuk keja ..lama gak tau MA "berholiday" 9 hari..kalah org yg sambut CNY.hehehe..

walaupun lama tp rs mcm sat je cuti (amboi2..melampau betul makcik nih..)
balik rumah semalam tgk pokok2 bunga dah abis kering..huhu..seminggu lebih tak siram, mau tak kering.. kalut la kami siram & gembur tanah balik. Petang kelmarin jugak la, walaupun penat, kami ke nurseri utk beli pasu & tanah sbb masa balik kg aritu..sempat jgk angkut pokok2 kat umah Tok Mek skali..penuh kereta...hahaha.. antara yg kami angkut pokok lidah jin, langsuyar, pokok sepit udang dan ntah apa nama lagi kami angkut.. pokok cili pun kami ambik jgk..hahaha... melampau sggh!

petang ni operasi basuh kereta atau tanam pokok kat depan pagar tu.. kalau rajin la.. :-p

2 comments:

kirana said...

musim panas la ni..pokok habis mati
mana pokok2 nya..buh la gambaq nk kenai pookok2

my little family said...

nanti noo...hubby xlarat nk tanam..buh dlm pasu je dulu..