Followers

nuffnang

Monday, March 22, 2010

apa yg aku masak semalam ekk..

Plan nya semalam nak siapkan bakul utk letak Hp/aksesori kecik2 kat umah . Berkobar2 la bwk keluar segala perkakas tu..tp masa nak balut je bakul tu ngan span & lace..tiba2 glue gun pulak rosak.. hampeh..semua plan tak menjadi..klu tak dah siap bakul tu. nampaknya minggu ni nak kena beli yang lain la. beli glue gun yg besar sket.

sebagai ganti, MA tayang je la menu yg MA masak semalam.. Simple je tp itu la yg tekak ni teringin nak makan. :-)


apa ni? singgang ikan :-)

udang goreng.. fav Anis

haa..menu wajib nih.. teka apa? :-p

muka orang lapar.. :-)

3 comments:

genny da bomb said...

nuqman pun suka udang hehheehe

din said...

genny, lama xnmpk dia kat sini.. sibuk ekk... :-D

genny da bomb said...

aah kak...tak dan nk tinggai2 komen..hahah..sll jenguk..tak tinggai komen jek..hehe..ni cuti arini bole la nk masuk blog kawan2 tinggai komen sebijik dua