Followers

nuffnang

Friday, April 30, 2010

kerana air selalu bertakung di sini...

kalau basuh kereta, siram bunga atau hujan mesti kat depan rumah akan bertakung air. Rimas jgk. hubby kata mcm nk kena tambah tar la kat situ. tp bila kami survey harganya mahal.. dlm RM200 - RM250 depa nak utk kawasan yg kecik mcm tu..jadi kena KIV dulu la...

baru2 ni ada satu lori tu berenti dan setelah kami bincang, dapat la harga RM100 jadi kira on je kela. umah jiran sebelah kanan kami pun bt sama . :-)
keja2 bermula....
Anis mmg takut klu bunyi bising mcm drill , orang vacum atau kalau MA dok blender kat dapur. mesti dia nangis.. ala..ciian busyuk mama nih..
dah siap pun. sekarang klu siram bunga ka, basuh kereta ka atau hujan..dah tak becak lagi depan tu. tp umah sebelah kiri pulak la yg kena..hehehe

4 comments:

:: HUSNA :: said...

budak2 mmg takut bunyi bising mcm tu.. alahai kesiannya..

my little family said...

tu la, takut dia.. :-)

csue said...

umoh sebeloh kane umoh kami ni meme nk keno ni...

my little family said...

hahahaha..kito xbt gapo pun..kekekeke