Followers

nuffnang

Thursday, April 29, 2010

uols tau dak kumpulan darah uols?

penting sebenarnya kita tau apa kumpulan darah kita kan? baru-baru ni MA & hubby ke pathlab sbb hubby nk pastikan jenis darah dia.. nk isi dalam HRMIS. alang2 dah ada kat sana, MA pun check sekali la.. MA ni mmg pelupa tahap gaban. Tak pasti kumpulan darah MA. hehe

proses kat pathlab ambik masa 10-15 minit je. dah leh tau kumpulan darah kita.
MA darah jenis A+, hubby lak kumpulan darah dermawan.. hahaha..korang tau kan apa jenis darah dermawan tuh?

eleh, mcm tak biasa lak bt mcm tu. dulu kan ms mengandung kat Anis tiap kali p check mesti depa ambik darah mcm tu la..huhu..

4 comments:

i.z.m.a said...

saya ialah darah B negative dan sangat jarang ada kat asia.. huhu, kacukkan agaknya :P

Salam ziarah :D

my little family said...

mesti tuh..kacukan mak & abah...kekekeke

LIPISLADY said...

Assalamualaikum, memang penting untuk tau kumpulan darah kita untuk masa kecemasan...

my little family said...

lipislady: ye betul kak..akak blood type apa ekk? :-)