Followers

nuffnang

Wednesday, July 21, 2010

bila posa terasa nk makan mcm-mcm kan?

aduh letihnya arini.. maklum la posa.
bila posa ni nafsu makan la yg melebihi segala nya. walaupun senyap je kat ofis (sbb xlarat) tp dlm otak tu dok pikir nk makan mcm2 ..:-)



sekarang ni pun terasa nak makan asam pedas, bihun sup, air tebu, sambal sotong..sayur lemak terung , pizza, lasagna..etc2.. huhu.. tp rsnya balik nanti goreng ikan + makan ngn kicap atau sambal sotong je.. tu pun klu larat. klu tak, alamatnya singgah beli nasi lemak kt Sri Astana je la.. kekeke..



ish..apa la yg aku merepek nih.. sori la... terasa nk merapu arini..


ni menu bila pun lupa dah.. bt nasi lemak..:-)

p/s: usah tanya ku posa ni posa ganti atau sunat.. kekeke
semua dh sedia maklum kan bulan depan je dah nk sambut Ramadhan.. huyeeeeee... akak suke tau.

2 comments:

genny da bomb said...

huhu kak sabaq2...macam2 betoi nk makan..saya dah abis ganti..yayyyy!!!caiyuk2 abiskan kak hehehe

my little family said...

genny: tu la nafsu mkn ni kuat tul..tp balik2 je mkn nasi sket dah kenyang sbb minum air yg banyak..kekeke