Followers

nuffnang

Tuesday, September 17, 2013

Assalamualaikum

lama tak buka pintu umah ni, dah bersarang dah ghupenya ya. hehe
Hari ni tiba-tiba gatal tangan nk masuk rumah mama ni dan cuci-cuci rumah sket..

rindu kat kawan-kawan.
sekarang mama kurang aktif berblogging nih. tak sempat - peh, bizi kalah businesswoman tue, huhu... :p

ada lagi ke yang singgah ke rumah mama ni ekk?
mama rajin jugak singgah ke rumah member blog yang lain, mcm LG, Mama Aqilah, kak Jun (antaranyer la ya..hehe)
rajin lagi depa nih.. respek lah.

ok la, nanti klo mama rajin mama post lagi ya..

ni saja nak warm up dulu..

bye uols...

boboboi mama yg ke 3... dah setahun lebih dah, cepatnya kan?