Followers

nuffnang

Sunday, April 6, 2008

AF 6



semlm br betul2 tgk Konsert AF ni. Klu minggu lepas xdan tgk abis gara2 Anis bt stunt kat tangga, kali ni alhamdulillah..semua berjalan lancar. Awai2 lagi dah goreng cucuq ikan bilis, bt bekal makan ms dok tgk AF tu.. selang seli dengan makan puding sagu.. kat ANis lak..bt cucur coklat a.k.a milo..hehe..resipi ku hentam saja la..

lagu2 konsert semlm byk jgk yang best2.. maklum la lagu2 nostalgia... zaman rock2 kapak tu.. masa tu di alam sekolah lagi..bak kata Ning Baizura.. "kadang2 akak salin gak dik lagu ni dlm buku.." kakaka..ku jgk pernah bt begitu dulu...heeeheee.. Ada 4 orang pesertaAF yang power ms nyanyi lagu2 smlm. Stacy, Nadia, Mama Rina, Riz.. yang lain? biasa2 je..
yang paling best tu..masa Adlin bg komen... lawak tul..rasanya komen dia bernas..kira leh pakai la... naper la xjadikan dia pengkritik tetap yea? jadi pak lawak plak kdg2 tgk si Adlin ni.. maybe sbb serasi ngn AC.. apa2 pun BEST ...minat Adlin la dlm AF tu..kahkahkah.. AFUNDI ADLIN.. nger..nger..nger..

2 comments:

echah_syed said...

rajinnyer org ni siap bekal goreng cekodok lagik nak tgk AF..tapi tetap maintain slim giteww :)

combi tgk mama hot smlm..wow rawkkk giler :D

adlin best sbb ngam ngn biras dia..ac pun best gak.kalo aznil mcm dok buat aksi yg sama mcm borink :p

my little family said...

hahaha..ooo.minat adlin gak yea? hehe.. cekodok tu kira ganti nasi la sbb depa xtau mkn nasi..konon2 nk diet la tu..
Slim ka? tu kira dah berisi tu k.combi..waaa.....