Followers

nuffnang

Saturday, April 5, 2008

Tag dari S-shamen


Exclusive untuk tatapan s_shamen dan teman2 blogger yang lain..
inilah dia peti ais ku ..tak tau la apa yg S-Shamen nak tgk.. nasib baik awal2 bulan,
so
banyak la isi perut peti ni..try tgk hujung2 bulan..clearrr je..kakaka

yang depan tu biasa la..mcm2 yg mama letak..beli masa bercuti atau pegi kursus..ada jgk yang dah pecah..gara2 dicapai dek Anis

Perhatian !!! Susu Dutch Lady tu beli sebelum isu Boikot yea...hehe..


stok ubat-ubatan penghuni rumah ku..

ni plak dari peti ais yang lagi satu..actually peti ni xguna pun jadi dari tersimpan je..mama anis bt pantry makanan...peti ni elok lagi..


peti ais yg diguna (kiri) dan yg kanan dijadikan pantry.

harap S-shamen puas ati ekk..kehkeh.. so..apa kata kita tgk peti ais
  1. Intan Rosnitta
  2. Mcta
  3. Combi
sori yea..i tag u all plak..kehkeh..

4 comments:

echah_syed said...

lorr peti ais pun jadi tag..mmg kreatif bebenor :p

aisey! peti combi teruk laa owner punyer..hampess :(

malu aihhh **buat muka sploh senggggg**

manje said...

salam

waa.. mcm2 ade dlm peti ais dia...
besh nye... byknye fridge magnet dia... :)

my little family said...

k.combi: xpe la kak. asalkan leh pakai..tul tak? ni pun sbb kena tagged jek ni..klu x..mmg xtayang pun..!! kakakaka

my little family said...

manje: tu kira hobi la tu kumpul fridge magnet..tp byk gak yg dah pecah..huhu..