Followers

nuffnang

Wednesday, May 28, 2008

HAPPY ANNIVERSARY

Hari ni genap 3 tahun usia perkahwinan Mama Anis ngn Hubby tersayang. Kalau dulu hanya kami berdua sahaja tetapi sekarang sudah bertiga..bersama permata hati kami yang pertama..si kecil yang bernama Anis Batrisyia yang kini sudah berusia 1 tahun 8 bulan. Keletah puteri tersayang yang cukup mencuit hati kami. Semoga kami akan tetap bahagia dan tabah menempuhi asam garam rumahtangga ..bersama hingga ke akhirnya... Amin.

14 comments:

KV said...

salam kenal. Kv dari blog mama lily.
Hepi anniversary. Kita baru lps 2 dari. Hehe

my little family said...

salam kenai KV..ye ke? Hepi Anniversary jugak yea dari Mama ANis..

echah_syed said...

alhamdulilah..dah 3 tahun ekk :)

MA nak bertapak 20 tahun lagi baru smpi tahap combi tau..hehh :D

mudah mudahan..insyaALLAH.

epi annivessary..semoga bahagia hingga ke hujung nyawa.amin

lemongrass said...

hi mama anis,
happy third anniversary! Pergi mana2 ke mlm ni buat candle-lit dinner?
Semoga berkekalan ke akhir hayat ye...amin

my little family said...

combi: tu la..masih baru..bak kata org..masih ijau lagi..baru mula bertatih nie..byk kena pelajari lagi kak..

my little family said...

LG: ada gak pasang plan nk kuar mkn..tp candle lit dinner mcm xleh la..si kecik ni nk taruk mana? hehe..
kan romantik klu dia balik mlm ni kasi roses? cairrr...tp xmungkin terjadi.......huhu..

Kak Pah Sherry said...

Happy 3rd Anniversary buat mama anis & hubby. Akak hampir 11 thn..bulan sept nti... Semoga kita sama2 tabah & sabar dlm melayari bahtera rumahtangga yg penuh cabaran & cubaan.. & semoga kita akan terus berbahagia & sejahtera hingga ke hujung nyawa... AMINNNNNN....

Anonymous said...

salam kenal to you mama anis..i junior kat sini..anyway..happy anniversary to you ye..moga kekal selamanya amin...

Jun :) said...

Mama anis..happy anniversary to u n hbby...muga panjang umo, jodoh berkekalan hingga akhir hayat, gembira selalu, tabah menghadapi setiap dugaan..aminnnn!

Intan Rosnitta said...

Moga kekal hingga ke hujung nyawa & dikurniakan zuriat yg ramai ;)

Cian anis x ada kawan...
>> anis nak adik tak??
>> nak
>> suruh mama & abah bg adik ya...
>> :)(senyum tanda setuju)

Min said...

Mama Anis, celebrate kat mana ? Sekejap je kan dah 3 tahun.. Happy Anniversary !

my little family said...

buat semua (kak pah sherry, k.jun,kak min, intan, anonymous)
terima kasih atas doa kalian..semoga kita semua bahagia bersama keluarga masing2.. InsyaAllah nanti Anis dapat la kawan tewww...hehe..(intan2...)

ummi said...

Mama Anis, ish akak ni ketinggalan kapal selam betuiii..sori byk2. tp still nk wish gak..Happy Very Belated Wedding Anniversary..sentiasa dalam kecintaan bersama pasangan dan fmly tersayang..sentiasalah mencari resepi kebahagian ok..Makin tua kena makin bercinta okayyy! Ni fresh lg ni...x lawan la akak dah 20 tahun tauuuu..hehe..insyaAllah berpanjangan ya..

my little family said...

k.ummi: tu nak mintak petua tu..hehe..