Followers

nuffnang

Sunday, June 8, 2008

Asam Laksa @ Laksa Asam??


sejak balik dari KL aritu, xpuas la makan Asam Laksa dekat Mama Nyonya@ Ikano Power Centre. semalam try buat..lepas puas cari resipi dlm My resipi nih.. walaupun xsesedap yg kat Mama Nyonya tu tapi mcm yg jual kat kedai jgk le rasanya.. Mama saja letak ikan lebih,(guna ikan selayang a.k.a ikan sardin org Kedah panggil) nak kasi rasa kick sket..hehe..mlm tu, sakit urat la...

2 comments:

arsaili said...

salam,,,iskk kecur tgk laksa sedaoo...kita biasa buat guna sardin dlm tin jer...daun kesum dan segala bahan semua tak cukup..tapi ok la dah adat duk negeri org

CIKGU PANJI said...

sedapnye.nyaris tak meleleh air liur...