Followers

nuffnang

Monday, June 9, 2008

Cara ANis tidur...


cuba tgk cara ANis tidur? Pic ni abah snap malam Sabtu lepas. tengah dok main2 tu tiba2 senyap je si Anis ni. Bila tgk..ya Allah..dah tidur rupanya.. yang peliknyer tu..dia boleh tidur dengan tangan dok pegang kaki tu.. tuala tu memang wajib ada klu dia nak hisap susu..biasanya tuala pink dia, klu xde pun apa2 tuala pun xpe..janji tuala..klu yang lembab lagi dia suka.. mm.. klu budak-budak lain mesti ada bantal busyuk atau puting susu tp Anis ni nak tuala je...

p/s: Lenguh kaki kot sayang?..

5 comments:

Zuhaini said...

alahai comelnyer.... dari kecik tido camni ke?

my little family said...

zuhaini: xde la..mlm tu je tetiba dia tdr pegang kaki...hehe..lenguh kot..jalan kuat sgt.. :-)

~qudwah_mardihah~ said...

eeeeee comelnyerrrrr...geramnyerrrrrr...

my little family said...

mardihah: tu lum dgr dia dok bercerita/nyanyi :-)
nak gelak pun ada tau..

Hannan said...

oooo
ingatkan tuala tu nak cover gaya tido yg seksi :P
tuala bucuk rupanya