Followers

nuffnang

Tuesday, July 29, 2008

Buahan Tempatan


nenas tu kutip kat dusun member..ms muda kaler dia hijau pucuk pisang..
bkn mcm nanas biasa.. katanya leh bt ubat..ye kot..


manggis ni mmg MA suka..dah dpt mkn xhengat dunia.hahaha
rambuatan lak teringat ms MA ngidam dulu..ms tu bkn musim dia lagi..payah nak cari kat kedai tp ada sebuah umah tepi jln yg MA lalu tu ada pokok rambutan yg baru nak masak..kuning lagi kaler dia..nk turun mintak beli nanti payah sbb MA dulu p keja naik bas....kn thn je la..sakit jiwa ooo..ari2 lalu tp xleh mkn..bila dah byk yg jual kat kedai br MA dpt rs..huhu.. tu pasai rambut Anis curly kot..sbb MA ngidam rambutan....


Durian..durian..sedap....

jengah blog intan ada pic buah, p blog Aziemas pun ada gak..umah SL, K.Combi..semua lah.. mmm..untung kan kita dok kat Malaysia..kaya dengan pelbagai jenis buah-buahan..
MA pun sbb xtau nak citer apa arini nak upload pic buahan tempatan yang ada kat umah..Ni semua pemberian teman, adik ipar dan juga kutip kat dusun member..terima kasih daun keladi yea.. hahaha...

1 comment:

amieysa@yahoo.com.my (Amieysa Fidaiy) said...

proud to be a malaysian with juicy, sweet and healthy local fruits... love durians.