Followers

nuffnang

Monday, August 25, 2008

Anis + meow...

Anis ni pantang jumpa kucing, mesti dia kejar sampai dapat.
Bukan takut pun kat kucing tu..
Tp cuba letak Abah dia kat kucing tu..hehehe... Kita tgk sapa yang lari dulu..hahaha..
Ni kucing yang Che Za bela..rajin tul depa bela kucing. Actually kucing ni MA ambik dr umah Teh Ipah kasi kat Che Za sbb Teh Ipah xnak bela dah.. Xdan.. masa ambik tu masih kecik lagi... skrg dah besar dah..lebat lak tu bulu dia... geramm lak tgk.
Nama pe ntah.MA lupa..pelik sgt..

3 comments:

Suzi said...

tengok kucing memang geram tapi nak bela tu...hish...

Zuhaini said...

uih.. comel nya kucing Anis.. hihi

my little family said...

Suzi + zuhaini: lebat bulu dia..jinak lak tu..hehe..