Followers

nuffnang

Thursday, January 15, 2009

Dinner smlm..Capati rolls.??

tak tau la nak kasi nama apa ni? MA tau bt je, tp xtau la apa nama. Kebetulan ada lagi roti capati dlm peti .

Inti dia, tumis bawang putih + bawang besar, masuk isi ayam, carrot, kentang, sedikit serbuk kari, sos tomato & cili, garam dan gula.. Dah siap masak, akhir sekali letak cheese dan bungkus ngan capati. Pastu masuk dlm microwave. Siap dah pun !

6 comments:

CikMin said...

aduhai..dah lama teringin nak makan capati ni....

Intan Rosnitta said...

Pos sini sikit. Tang inti yg meleleh tu yg x tahan tu.

Huhu

:P

my little family said...

CikMin: mai la sini..kat sini byk kedai jual capati - Dekat ngn Penang la katakan..hehe

Intan: klu malas, bt je mcm tu..aku terikut2 LG la ni..hahaha..

NoRT said...

aduyaiii... sodap eh!!

reena said...

sedapnye sis.. buat capai cam gini... nak torai gakla...

katak_78 said...

MAMA ANIS...lama dah tak singgah umah akak...akak! kita dah baca entry anai2 tu...kesian akak..kalo anai2 ni ble makan,kaya dah akak g jual kan!hehehehe...

Neway...sedap itu capati cheese!!!mau cuba lah!