Followers

nuffnang

Wednesday, January 21, 2009

Kemas stor sket..

Dulu sebelum naiktaraf.. bilik ni di panggil stor sbb tempat letak segala macam barang2 kat dlm tu. Tp bila dah ada stor baru..bilik ni kena tukar kasi nama lain la. Bilik gerakan/ bilik kerja pun boleh lah.. Lepas selesai kerja2 besarkan bgnan pejabat ni.. cuma bilik ni je yg belum dikemas lagi. Bilik2 lain termasuk bilk kuliah dan library dah cantik pun. bukan apa, banyak barang2 yg berat yg MA tak dapat angkat. Tp sbb serabut sgt mata memandang lagipun tiap kali nk masuk bilik ni wisau takut terpijak apa2.. kemas je la setakat yg termampu... xde la dok saja arini..
Bila dah siap kemas...baru lapang sket dan xde la sakit mata lagi tgk. Ada beberapa barang yg nak kena lupus tu, so bila dah lupus nanti lagi lapang la bilik ni.. :-)

p/s: aduh..sakit la pulak pinggang..

2 comments:

izan said...

Waa..

mama anis, camni tak payah panggil eric leong..

hihi..

my little family said...

izan...ihs..klu takat susun2 tepi mcm tu mmg xpayah panggil pun..klu nk hias baru WAJIB panggil dia..hahaha