Followers

nuffnang

Sunday, January 4, 2009

Sesi Persekolahan dah bermula....!

Hari ni Kanak-kanak riang dah mula bersekolah. Seronok jugak bila mai keja riuh dan ceria dengan suara budak2 ni. Klu tak..sunyi je..huhu. Kasut masing2 putih melepak tu...beg pun baru2 lagi... lagi la baju sekolah..putih dan beriron cantik. Nanti la seminggu dua lagi..tukar kaler la...depa bantai main kat padang.huhu..

MA sampai je pagi td penuh tempat parking. MA sendiri kena parking kat tepi2 jalan je..Maklum la, 1st Day mesti la parents mai hantar anak2 dan tunggu depa sampai depa masuk kelas.Excited betul tgk muka2 depa.. Ni biasanya untuk budak2 darjah 1. Nanti MA pun akan rasa mcm depa jugak bila nak hantar Anis masuk darjah 1 kelak. lambat lagi tu... hikhik..

5 comments:

cikmin said...

laaaaa...cikgu ke MA ni...xtau lak cikmin...selamat tahun baru MA...

my little family said...

xde la..hikhik..

anatahit said...

kalau tak cikgu, mesti cikgi..hehehe

Sheikh said...

aku teringin sangat nak sekolah....

my little family said...

anatahir- pun bukan..hehe..
Sheikh- la..pulak....xpuas lagi ke? hehe