Followers

nuffnang

Monday, January 5, 2009

semalam hus MC (err..MC ke cuti?), rs xsedap badan dan lemah2. Mcm nak muntah pun ada. Haa..? nk muntah? Lain mcm jekk bunyi tu? hikhik..Dia rasa tak sedap badan sejak kami balik kelantan untuk cuti Krismas lagi. Masa tu hus kena demam panas. (mungkin sebab ari2 naik motor p keja kot..dekat sejam tu) Dah p klinik ambik ubat tp masih x baik jgk. bila balik SP kena selsema plak.

Kelmarin muka moyok je...Satu hari tdr jek..masak nasi xlalu nak makan. So ubah menu..MA goreng meggi je ngan keropok lekor. Ingat nak singgah kedai beli buah jambu / asam buat cicah garam belacan tp sebab hujan lebat so kn kensel. MA pun teringin nak mkn jambu cicah garam belacan ni..dah lama x makan..hehe..

Kelmarin jugak MA bawak Anis p klinik Ibu & Anak untuk pemeriksaan kesihatan. Kali ni ANis kena makan ubat cacing. Ok la tu sbb tiap kali dia minum susu, mesti perut dia sakit. harap2 lepas ni ok la tu. her next appoinment is on 29th March pulak. kali ni berat Anis 11.7kg, alahai..ringan nyer..tp bg MA..dah cukup berat.. Nak angkat dia pun sakit belakang2 ni..

4 comments:

lemongrass said...

Sedapnya maggi goreng mkn dgn keropok lekor.Paling simple tapi mmng gerenti sedap gilers,hehehe. Hari tu balik M'sia dptlah mkn keropok lekor, sedap betul! :-)

my little family said...

LG..klu nak yg lagi sedap kn rasa keropok lekor losong la..tp yg MA beli ni pun mmg puashati la..

Suzi said...

alahai berat anis...lebih kurang berat anak yg bongsu...umurnya bln 3 ni 2 thn....

my little family said...

Suzi, anis ni ringan je..tp bg Mama dia..dah berat tu..kurang mkn tp byk main..huhu