Followers

nuffnang

Monday, January 19, 2009

zoo taiping

Pintu masuk ke Zoo Taiping & kaunter tiket
Anis excited sgt sbb ingat dapat naik kuda. Rupanya xdapat la... Kami naik train je sbb malas nak jalan2. Lagipun Anis dok bising kata dia ber*k. Adus.. sebelaum bertolak dah ber*k pun..tu la makan limau banyak sgt..hehe..Mula-mula tgk binatang ni Anis kagum tu.." Dasatnye..." hehe..dari mana dia dapat ayat tu pun kami tak tau..hehe.. Ada ikan yg besar dari saiz MA tau.(pic kat atas tu..) kira boleh bt stok sebulan kot.hehe..banyak gak gambar yg MA ambik tp sbb semua kecik n blur..so letak mana yg kira ok je la ..yang syok tgk orang utan dan gorilla..posing maut tu.. hehe..sbb MA naik train so pic yg snap nampak kecik2 je..tu pun dah zoom abis tu..

Bila keluar, MA p kat kedai cenderamata (ikut signboard yg diletak kat depan kaunter tiket), ingat nk beli la tanda ingatan kan, tp kedai je yg ada..survenir xde pun..huhu.. dia ada jual kat dlm zoo tu tp sbb kami naik train ,malas la turun nk beli..kang kena jln kaki plaks . jauh gak tu..... rugi la..

Bila kuar, xsempat nak ambik gambar depan sbb dah hujan...

5 comments:

emil @ mamamia said...

ooo anis pg zoo taiping ye..auntie emil pun aritu gi sana...tapi gi safari..malam..nampak samar je..tu pun riuh rendah...anis gi holiday ye...mesti sronok kan...cheer up sweet girl

Suzi said...

pernah pergi zoo taiping dulu..suka suasana sekitarnya..nyaman...

KV said...

mesti anis seronok sakan tue.

my little family said...

emil + Suzi + KV: Cian Anis, sbb ber*k so xde mood sgt dia aritu.. mcm x enjoy sgt la... asyik jerit nk p toilet basuh..huhu

QiStinA's said...

amboi ..pi zoo ye... sure anis seronok..