Followers

nuffnang

Tuesday, February 3, 2009

kunci rumah

tengah hari tadi hus call, suh teka dia dok kat mana? ish2...main teka2 plak. MA bila dia tanya mcmtu selalunya tekaan MA pasti betul lah.. MA teka dia mesti dok kat ofis EUPE (developer umah kami tu) p ambik kunci umah. Sbb smlm hus dah dpt surat untuk ambik kunci umah. Tekaan ku hampir tepat...masa dia call tu dia dah pun ada kat umah tu..mmg dia p ambik kunci umah pun... hik..hik.. sukenye..................... skrg kami dah leh masuk dan lihat sendiri keadaan dlm umah tu. Klu aritu intai2 kot luar je kan?

tp MA x puas ati..nak p tgk la jgk. mana aci hus p sorang kan? hehe..gatai tul bgtau dia suh p lain ptg ni..kekeke..sbb nak masuk tgk umah tu gak kan. dia kata , lepas keja nanti leh la kita p skali lagi.. yea... lagi satu..umah yang kami snap aritu mmg betul la umah kami.. pandai kami teka.. hehe..

ptg ni MA akan snap pic dalam umah tu plak k..? hehe



p/s: mula la nk berangan nih, nk bt kitchen cabinet mcmana, grill mcmana, lampu semua.. ish..byk nk kena pikir ni.. tp DUiT plak mcmana? dah ada ke? kakakaka

10 comments:

CikMin said...

tahniah MA..akhirnye kan....

my little family said...

cikmin: penantian tu satu penyiksaan rupanya..hahaha

Ngoh said...

Bilo nok pindoh umoh. Bulehlah gi tulong akat bare.

KV said...

mesti excited banget .

kuIna Jentayutiara said...

harap2 terjumpa dgn eric botak..

hehehe

salam kenal.

kirana said...

best2..
umah kat sg petani kat mana?
siap la duit tuuuu hihi

my little family said...

Ngoh: katanya CF buleh dlm hujung bulan ni atau paling lewat bulan depan. Bulan April ke kami pindah klu settle segala. xpasti lagi..meme kn tulong sbb brg byk....kuikuikui...
nanti kami belanja steamboat..kuikui

my little family said...

KV~ bercampur baur nih, xcited, sedih, wisau..semua ada..KV dulu? kompom xcited nih.. :-)

Kulna~ nanti Mimie dok ngn kami gak..hehe

Ana~ Tmn Sri Astana. Jauh la sket ngn ofis, tambah lagi 10-15 minit..huhu tang duit tu yg bt lomah ni...alahaiii

Dewa said...

pergh.. buleh tehe luah rumoh.. cumo kat blakang tu jer la skit, sempit.. rapat ngan pagar tp xpo la, budget keno buat grey dah..

overall tip top, fiwwweeettttt.. besar dan luah..

my little family said...

Dewa: grill tu wajib + kitchen kabinet. hok lain tu klu ikut gak mmg nk bt belako..plaster siling segala tp ongkosnya tu beb...kena bt sket2 la dulu... :-) janji umah dapat doh..alhamdulillah..nanti leh mai tulun2 tau..