Followers

nuffnang

Sunday, March 1, 2009

Besday Nashriq & Eera

Jumaat lepas 27/ 2 /2008 besday Nashriq dan akaknya.. Eera. Mula2 celebrate makan kat Hotmas, pastu semalam acara potong kek. Anis tahun ni saja dah 2 x tiup lilin.. haha..pantang nampak kek mesti dia yg kalut nak tiup lilin tu. Rasanya sementara nak tunggu 30/8/2009 ni..tak tau la berapa kali Anis tiup lilin. hahaha..

To Abang & Eera, hepi besday & may all ur dream comes true.. Abang mesti nk PS3 ni.. hikhik..

p/s: Eera xde dlm gambar sbb kat kolej di N9. Xpe Kak Ya, kami tolong makan wakil Kak Ya..hehe


Ni plak masa tghari di CS. Plan nk kuar beli barang tp xsempat sbb x larat nk kepong Anis. Cuma dan beli baju2 dia je.. Barang2 MA & Abah xsempat nk beli..

p/s: ANis dok lepak tgk cicakMan kat depan Speedy. Time ni je dia dok diam..pastu? paham2 je la....

2 comments:

Lee D'Langkawi said...

Happy besday untuk Erra n Nashriq daripada kami di Langkawi.

** Kami tolong tengok kek je.

my little family said...

Abe..ujung bule ni Anis tiup kek plok..besday abah dio.. :-)
26/3