Followers

nuffnang

Tuesday, April 7, 2009

ANis & KFC

Pagi Sabtu bawak ANis p KFC dekat kaw rumah. Plannya nak tapau balik mkn kat rumah je... Tp dia pulak tak mau balik. Nak tunggu 'kawan' dia~ Mascot Ayam tuh la. Kebetulan aritu xde la pulak si Ayam tu so kesian Anis frust. Masa mula2 jumpa maskot tu dia takut2..tp bila dah balik rumah kalut pulak nak jumpa 'kawan' hehe... sekarang tiap kali lalu depan KFC mesti dia nak suruh berenti " Anis nak jumpa 'tawan' tu.." hehe...
Abah dok suap ayam KFC kat ANis.. err..suap kat Anis ke kat Abah sendiri ekk? :-p

4 comments:

KV said...

hahaha..anis peminat chicky ek?

genny da bomb said...

dok nak beli tabung tu tak dapat2 lagi..keja abih ja kat kfc sini..hishh..tak kesampaian nk dpt tabung tu lagi..

my little family said...

kv: yup..aritu takut kemain. Chicky dukung nk ambik gambar ngn dia , dia lak takutt..mama dia ingat nk ganti tempat dah..hahhaha

genny: akak beli dah aritu, tp keja ANis ni masuk duit, korek balik pastu masuk balik..x penuh2 la duit dlm tabung tu..huhu
kita ingat nak ajar dia menabung..dia lak asyik nk dengar muzik je.. haruuu

my little family said...

kv: yup..aritu takut kemain. Chicky dukung nk ambik gambar ngn dia , dia lak takutt..mama dia ingat nk ganti tempat dah..hahhaha

genny: akak beli dah aritu, tp keja ANis ni masuk duit, korek balik pastu masuk balik..x penuh2 la duit dlm tabung tu..huhu
kita ingat nak ajar dia menabung..dia lak asyik nk dengar muzik je.. haruuu