Followers

nuffnang

Thursday, April 30, 2009

Besday Card from Suzi


My old friend masa study kat Kerteh dulu~ Suzi~ Masa tu kami dalam form 1 till form 3. walaupun x sekelas tp tetap kenai satu sama lain since geng kami tak ramai pun kan? Suzi, masa tu cuma ada form1 & form2 je kan? Kelas pun tak banyak so boleh kenai la semua. Kat Kerteh la MA belajar dok asrama. Walaupun boleh dikategorikan penakut jgk tp fuh! ku berjaya habiskan sisa pengajianku di sana. hahaha.. banyak kenangan pahit manis kat situ..kerenah warden2 yg garang & sporting, surat yg kami terima pun kena buka tau... majalah, haram nk baca..mmg xde la..sapa nk seludup la jwbnya.. pastu spot check manjang..baju2 klu xlipat cantik2/kemas, cadar2 tak tegang..kn campak masuk bilik air..pastu siram air balik tau.. masa tu mmg marah sgt, tp bila pikir2 balik,,semua tu yg disiplinkan kami semua. budak2 sekarang, boleh terima ke disiplin mcm ni? HP pun xboleh tinggal..hehe...

tp part yg tak boleh lupa (nih nk bocor rahsia kat hang ni Suzi..aku suka ponteng prep tau..) hahaha.. p lepak dlm sickbay..(tidoooo) klu warden check, aku sembunyi belakang pintu kecemasan yg tebal tuh..hahaha.. ops..br la my FIL tau perangai aku yg nakal sket nih..kekeke.. sorry abah..kekeke.. Dan klu hang nak tau..2,3 kali jgk roomates aku 'terserempak' dengan 'aku' dulu..walaupun masa tu aku ada kat tempat lain.. (serammmmm)

ops..ok la..stop melalut. nanti makin banyak rahsia MA yg uols tau nanti..kekeke..

To SUzi.. thanks again for the wishes and cute card tu.

No comments: