Followers

nuffnang

Thursday, April 2, 2009

Bilik tdr impian ku..:-)

kawan-kawannnnn..cantik tak bilik tidur ni? kehkeh.. SUka tul MA tgk bilik ni. Hus pun sama. Plannyer nak buat lebih kurang mcm ni la sket tp xserupa semuanya la. almari tu kami akan letak sebelah katil kami nanti sbb ruang terhad kat tepi tingkap tu. Klu la dapat pasang wallpaper pun lagi cantik..tgk budget la dulu..huhu..

p/s: sayang..cantikkan? :-)

7 comments:

KV said...

wah, cantik2!!

kirana said...

ni rumah contoh yg MA beli ker?

my little family said...

KV: cantik kan? klu la umah MA nanti cantik mcm ni..alahaiiii..sengih sokmooo :-)

Ana: tak, ni umah contoh utk fasa yg baru buka utk jualan. Master bedroom dia lebar sket dr yang umah MA.Tp design lebih kurang... eii..geram2 tgk...hikhik..

genny da bomb said...

kak ayu ke!!laaaaaaaaa xcam laaaaaaaaaaa...ahhahahaha lawak plak..kawe tak ce la kak..heheh..anak mak cik som kan??

my little family said...

genny: hehehe..yup
mesti call Hafiz nih suh cam muka akak.. hikhik..

genny da bomb said...

ala kak tak cam la sbb tak belek lama2 gmbr..patut cam penah tgk je..hihi..aritu jumpa kak ros,kak ana ng makcik som masa kak lijah meninggal tu..yg tu je sempat perasan..kak ayu ada gak ke..cantikla umah kak ayu...mana ada kecik besar tu..brapa luas dia?

CikMin said...

salam MA...cantik la itu bilik tido...