Followers

nuffnang

Tuesday, April 14, 2009

Kitchen cabinet ~ phase 2

petang kelmarin sempat jgk kami p jenguk2 rumah kami ni. Saja nak tgk takat mana progress KC kami ni. Wah, top semua dah siap pasang. Cuma tunggu kami pilih warna utk fomica (betui ka eja ekk) je. Masa plan dan ukur aritu rasa mcm besar bangat KC ni, tp bila dah siap bt base dia nampak kecik je..hehe..

nak jugak dia interframe..hehe..
ni dapur kering. Sebelah kiri tu nak letak peti ais.
ha..ni pulak pandangan depan sket. ruang kosong tu nak letak microvave + oven serta segala mak nenek.
cantik je dia buat sink ni.. MA sukeeee..

sebelah sink tu tempat letak hob+hook nanti. tu kira dapur basah la.

bahagian atas tu belum letak lagi. tak sabar nak tgk bila dah siap semua. setakat ni, kami puashati la dengan keja dia..kemas. Dlm KC tu dia pasang tiles tau..so senang la nanti nak basuh atau lap. yang penting..Cik CT tak dapat nak gigit kayu tu..sbb dah pakai tiles segala..hahaha..

errr..rs2 kaler apa ekk MA & hus pilih utk KC ni nanti ekk? :-)

7 comments:

genny da bomb said...

hitam itu menawan kalbuuuu...cantik kak kc akak..

fantaghirolynn said...

MA, table top kita sama kaler itam.. pilih la kc kaler MERAH.sama cam lynn. ada berani??? hehhehe

kirana said...

aa mmg kemas hasil keja ..
besar gak dpur MA ..siap leh pecah kering basah lagik

hitam semestinya menawan n cun!

Miss Moon said...

mmg cantek ...sama cam moon jugaks pilih kaler hitam . Utk pintu kayu tu i choose hitam jugers ...nanti u nak pilih kaler apa?

my little family said...

genny :hitam tu bukan apa, klu kotor xnampak..hahaha..pemalas sggh!

lynn: Merah? xkot..hehe..aritu ada tgk kat showroom, cantik gak. Adik ipar katanya nk bt kaler tu gak..

Ana:dapur basah/kering tu mmg dah siap2 ada Ana. besar ke? akak nmpak mcm kecik la pulak. rsnya Ana punya KC lagi besar la...hehe

my little family said...

miss moon: hi..kaler itam ekk..kita serupaaaa..heheh. utk formica tu rsnya kaler coklat gelap atau hitam jgk.. kaler2 lain mcm kureng minat sket..

日月神教-任我行 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,a片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,性愛