Followers

nuffnang

Wednesday, April 15, 2009

Anis- Kelantan

Ni gambar Anis ms mlm sebelum balik kg dan masa singgah beli bekal utk makan dlm kereta. Kami bertolak balik petang sket sbb hus kurang sihat. huhunasib baik sepanjang jalan ari hujan. Jadi xpanas walaupun kami bertolak petang. Sejuk je...
Dah sampai kat Bukit Bunga, singgah sat. Asalnya nak beli selipar kat Hus sbb dah putus. Tp selipar x ada, yg kena beli belon pulak. Anis excited sbb tgk banyak baju Upin Ipin & Wonderpets.

2 comments:

shiemz said...

sukanyer anis berjalan2 ek... hadzeq pun suker upin ipin ngan wonderpet... ngah mencarik cd lak nie... asal bukak tv jerk nak upin ipin ngan wonderpet... huhuuh

my little family said...

shiemz: cd upin Ipin ada jual kat kedai..tp wonderpets tak pasti pulak. Kami ni ari2 Anis pasang CD Upin Ipin tu, sampai mama & abah dia dah leh hafal dialog dia..kakaka