Followers

nuffnang

Tuesday, May 26, 2009

aktiviti sepanjang mesyuarat lepas

Antara gambar2 sepanjang 3 hari berada di Park Avenue. Jumlah peserta dlm 140 orang rasanya, gabungan BTPN Perak, Kedah, Perlis (tuan rumah) dan Pulau Pinang. Banyak gak aktiviti & ceramah. Time aktiviti tu best la, time ceramah biasanya pakat layu mata..klu boring..hehe..

Pengarah BTP yg baru.. Datin Dr Siti Zaleha. Peramah & mesra..

Geng MA..posing tu wajib.. Tgk pipi dah bulat tu... huhu
(dr kiri Ros, Bedah tepi umah, Asma, Kak Sri, me)
Ni geng jejaka yg dok kat belakang kami..sporting geng2 nih.. Geng2 Kedah kan? hehe
Ngan Kak Sri..roomates MA.. Sporting & baik sgt. geng2 lain panggil Mak Chaq tp MA je panggil dia kak Sri.. dr PKG Bujang.
Minah2 glamor nih..hehe..Asma, Min, Yus, Dib & Zan
Yus..hang tak makan ka dok kurus lagu tu eh? jeles akak.. :-p
Sebahagian peserta. MA ni mcm urusetia lak..sibuk dok ambik gambar depa..tp depa semua sporting sbb bab2 ambik gambar tu semua dah biasa..BTPN & teknologi tak boleh di pisahkan.. cuma bezanya Ma snap utk blog & kenangan, depa snap utk laporan nanti..hahaha...
Ni dia...pasangan suami isteri... Adila & Mulyadi..
kira depa ni org paling bertuah la klu tiap kali kami ada kursus @ mesyuarat .
nk tau sebab apa? sbb depa dpt bilik asing..kira leh 'honeymoon' selalu la...
baru kawin je tu..sama cantik, sama padan kan. :-)

sebelum bermula setiap sesi..hehe
Ni salah satu aktiviti yg dibuat. susun puzzel. Group kami nama 'Wonderpets'..hahaha..
"Apa yang penting? Kerjaaasama.."
Group kami siap awal sekali..hehe..
Tu dia aksi Bedah, tgh dok ambik gambar..tak sedar MA ambik gambar dia..
hehe.. sakan ekau yea..sampai naik atas kerusi tu..haha
Yg kemeja putih tu Amirul, pengasas Wonderpets..hahaha..

6 comments:

KV said...

ya!!! Yang penting...KERJASAMA. Hehe

genny da bomb said...

sonok gak kan kadang2 kursus ni..tak tahan bila ceramah la..kadang2 layu je la matanye

my little family said...

KV + genny : sronott...klu gila2 mcm ni..klu ceramah je manjang, tobat xtehe doh..

kirana said...

lama tak gi kem2 gini...seronok gak kan...


akak jadi jurugambar ker ehheheh

my little family said...

Ana: yup, jurugambar blog " My Little family" hahaha.....
tp xpe, depa mmg sporting, dah biasa dah dgn suasana mcm ni..hehe

joijoi80 said...

kerja btpn mana yer..saya dulu pun kat btpn perak.. sekali saya nampak gambar staf btpn kat blog u.