Followers

nuffnang

Tuesday, May 19, 2009

Anis

Assalamualaikum semua...
Rindunya sbb dah banyak hari tak berblogging ni. Sejak Anis tak sihat, MA & Abah pun turun sama terkena tempiasnya. Tak sedap badan + sibuk sampai xde mood nk update n3. Hari ni MA dah start keja lepas cuti 2 hari jaga Anis. Jadi lepas selesai keja..luang masa sket utk post n3 yg lepas.
Ni Jumaat lepas, bawak Anis p main2 kat taman. Masa tu kami ingat dia cuma kena demam biasa je jadi konon2 nk bawak dia ambik angin..kasi segar sket badan dia.Sambil2 MA dia mkn rojak buah - tp abah yg pulun lebih2..huhu.
Muka Anis masih monyok lagi tu..
Ni mlm kelmarin. Anis ni jenis aktif..nasib baik mcm tu..so bila dia rasa tak sakit..dia mula la lompat2 mcm biasa. Ni dok joget masa tgk cd Madagascar 2 kot.
Haa...ni pulak sesi 'membuli' abah dia. Dah tau air liur dia tu bisa sket jadi saja2 dia p cium pipi abah dia, pastu panjat naik atas bahu abah konon2 nk bt motor... hehe..

Hari ni rasanya Anis dah beransur baik. Demam pun dah kurang , bintik2 kat badan pun dah makin kering. Rasanya xde apa2 dah kot. Lega MA & Abah. Apa2 pun still dok pantau keadaan dia sbb dlm mulut masih ada ulser tu (sampai ke anak tekak) dan dia masih merengek2 sakit.